door Michiel » 02 apr 2010 08:03
Even een post met onze ervaring met Bennie.
We hebben nu 2x dit jaar geprobeerd om iets met auto's en Bennie te doen en dat is 2x zwaar tegengevallen. De eerste keer zou hij onze 4WD door de keuring heen helpen. Er moest alleen nog iets met de lampen gedaan worden. Veel nadenken, veel praatjes en met name veel rondrijden met onze papieren en niet bereikbaar zijn. Eind van het liedje: 2 weken later was er nog niks gebeurd en we hebben het door iemand anders laten doen.
Gisteren zou hij ons helpen met de verkoop van onze Daewoo Matiz, weer een hoop gezeik. Ik moest de papieren langsbrengen bij het keuringslokaal, hij zou me daar ontmoeten. Tijden op hem gewacht, bleek hij daar gewoon op een muurtje in de schaduw te zitten kleppen met een maatje van hem. Maar goed.. ta Korsou.. toen de papieren gegeven en weggegaan. Hij zou de papieren langsbrengen. 's Middags: geen Bennie. Telefonisch geprobeerd: telefoon uit. Uiteindelijk 's avonds rond 18.30 was hij weer bereikbaar en hij kon rond 19.30 wel ongeveer de papieren langsbrengen. Of we konden ze ophalen. Gekozen voor het tweede, waar mijn vrouw weer tijden op hem gewacht heeft.
Hij begon een warrig verhaal over dat ik was weggereden, terwijl hij alles die ochtend al geregeld had. Toen mijn vrouw zei dat ze hem niet het volle pond zou gaan betalen werd hij boos en had hij ineens allemaal onkosten gehad. Hij zou naar de eilandsontvanger zijn geweest en dergelijke. (Wat haaks staat op zijn eerste opmerking: dat hij al klaar was en dat ik wegreed). Hij zou bij ons thuis zijn geweest en hebben getoeterd, maar wij deden niet open en meer van dat soort verhalen.
Kortom: Hij heeft bij ons tot twee keer toe niks gedaan. Hij komt zijn afspraken niet na, je moet lang wachten en als je hem daarop aanspreekt, dan wordt hij boos en gaat hij liegen. Niet echt een fijne ervaring dus.
- Michiel