mijn restaurant ervaring

Vakantie, recreatie en genieten op Curacao. Alles over de hotels, restaurants en bezienswaardigheden.

Re: mijn restaurant ervaring

Berichtdoor havana » 05 jan 2010 13:09

Gisteren weer eentje afgevinkt van mijn lijstje, The Boathouse.

Locatie: super, bediening: super, kaart: super, eten: super.

Gewoon erg goed dus!
havana
Stamgast

Berichtdoor eric » 05 jan 2010 14:12

de prijs is ook super!! :shock:
eric
Vindt het hier heel leuk

Berichtdoor havana » 05 jan 2010 17:49

We rekenden 525 NAF af (inclusief fooi) met z'n vieren, dus ongeveer 130 NAF pp. Dat is niet goedkoop maar we hadden ook wel een beetje uitgepakt met voor-, hoofd, meerdere flessen wijn, cocktailtje vooraf, koffie, etc, etc.
havana
Stamgast

Berichtdoor liesbeth » 08 jan 2010 02:55

Vanavond bij Hemingway gegeten. Nav enthousiaste verhalen van vrienden, dachten wij daar even lekker te gaan eten.
Dat viel dus tegen. Ruud had een kipsateh. 2 kleine stokjes en niet echt bijzonder van smaak, onze dochters hadden spareribs, allebei niet erg enthousiast en ik had een rundvleespotje.Zat erg veel vet aan, dat vond ik niet echt lekker.
Bediening was traag terwijl het niet erg druk was, we waren er al vroeg.
(mijn ontbijtervaring was daar wel goed!)
Wel leuk om dit topic weer eens vanaf het begin te lezen.
http://rulimajutuynman.blogse.nl
liesbeth
Moderator

Berichtdoor havana » 14 jan 2010 19:03

Maandag eens bij Pampus gegeten. Erg mooi geworden van binnen, ziet er super uit.

Sommige serveerster zijn nog niet super ervaren maar wel zeer attent en aardig bediend.

Leuke kaart al zijn de gerechten zelf (in de basis dan) niet super origineel (carpaccio, tournedos, lokale vis, etc). Eten was erg lekker en de presentatie was ook prima. Zijn geen super hoeveelheden maar het was erg lekker.

Prijs is redelijk fors, iets onder niveau MOON.
havana
Stamgast

Berichtdoor lili » 15 jan 2010 01:56

Ik weet niet of ik al iets had vermeld over Sambal, Zuikertuin Mall? Heerlijk eten (wok) voor een goede prijs!
If you think you're perfect, try walking on water
lili
Spraakwaterval

Berichtdoor eric » 15 jan 2010 12:29

hoi lili,

we moeten een keer samen gaan,

op donderdag hebben ze ook thais en dat is ook smullen geblazen!
eric
Vindt het hier heel leuk

Berichtdoor MartijnS » 15 jan 2010 14:44

Pampus vond ik niet echt geweldig maar ze mogen het nog een keer proberen binnenkort aangezien de plek wel super is, ze zijn tenslotte ook pas geleden begonnen. Personeel vond ik trouwens wel goed.

Sambal is erg lekker! Een absolute aanrader.
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor Otrabanda » 15 jan 2010 15:23

Tempoe Doeloe heef een special van 35,- voor 13 gerechten rijstafel maar wel tussen 5 uur en 7 uur iedere dag.
Ze promoveren zon's ondergang.
Otrabanda
Heeft er zin in

Berichtdoor MartijnS » 15 jan 2010 19:05

35.- gulden is niet duur maar om dan voor 7 uur te moeten eten... Is deze aanbieding ook geldig in het weekend?
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor Kipasha » 19 jan 2010 19:43

Mijn lievelingsrestaurant is ribsfactory in Salina.
De Lomito is zoooo lekker en ik vind het eten ook niet duur.
De spare-ribs zijn ook geweldig.

Steak en Ribs (Riffort) vind ik ook erg lekker (ook lomito) maar ik vind het
duurder geworden en te druk. Je krijgt ook geen arepita's meer als voorafje.

Het buffet op dinsdag bij Rodeo vind ik ook erg lekker.

Wat ik zelf helemaal niet lekker vond was Chihuaha (weet niet of ik het goed schrijf) in Riffort.

Ik vind lunchen bij Blue bay ook altijd zalig. Alleen hadden ze laatste keer bijna niets meer (geen patat,
geen lekker brood, geen kroketten) doordat alles op was door kerst. Slechte reden, dan koop je toch gelijk
alles weer in..

Voor een snelle lunch om mee te nemen, halen wij altijd een Pan Dushi bij het gouden hoekje. Zo lekker!
Niet echt een restaurant, maar toch.
Kipasha

Berichtdoor liesbeth » 19 jan 2010 20:18

Wat zijn arepita's?
liesbeth
Moderator

Berichtdoor Kiwi » 19 jan 2010 22:59

Kleine arepa's.
Kiwi
Lid van de club van 100

Berichtdoor Henke » 20 jan 2010 02:19

havana schreef:We rekenden 525 NAF af (inclusief fooi) met z'n vieren, dus ongeveer 130 NAF pp. Dat is niet goedkoop maar we hadden ook wel een beetje uitgepakt met voor-, hoofd, meerdere flessen wijn, cocktailtje vooraf, koffie, etc, etc.

dat zal ongeveer mijn budget voor de hele maand zijn.......
:?
burgelijke ongehoorzaamheid......nu nog de daad bij het woord voegen!
Henke
Vindt het hier heel leuk

Berichtdoor the_one » 22 jan 2010 15:52

Ik ben nog neigt zo heel lang op het eiland maar toch wel vaak wezen eten:

De heeren ik at daar op maandag meen ik, salades 50% korting altijd leuk natuurlijk, bediening was goed kwam niet te snel en als je ze nodig had waren zij er.
Lekker gegeten erg gezellig en redelijk druk. 35PP genoeg gedronken en heb daar echt een top avond gehad.

De buren: Het begon goed, werd keurig gevraagd of wij wat wilden drinken.. Naarmate de avond vorderde eten besteld (dat heeft wel 1 uur geduurd) Alleen een hoofdgerecht, de mensen naast ons waren 30 minuten later en hadden hun eten eerder. Ze gaven het niet toe maar waren ons vergeten. Ik had met een paar andere de Garnalen Spice ik vond het werkelijk waar niet lekker het was smaakloos, ik denk dat ze rechtstreeks vanuit de vriezer in de pan zijn gegooid of in te heet water ontdooid. het was iig niet bevredigend. Ik ga daar niet terug

Zanzi: Ach heb daar pizza besteld en met lunch een keer een broodje tonijn geloof ik, personeel was een beetje chagrijnig maargoed broodje was prima alleen wat duur, evenals de pizza 18 gulden? maargoed de zonsondergang maakte mijn dag weer goed evenals de happy hour die op zaterdag avond de zweer maakte :) Voor de prijs zou ik daar niet terug gaan maar als het gezellig is blijf je langer en moet je toch eten.....
the_one
Welkom nieuw forumlid

Berichtdoor Michiel » 22 jan 2010 23:48

Zanzibar heeft idd het meest ongezellige personeel wat ik hier tot nu toe op het eiland ben tegengekomen..

Ik heb gisteren bij de Gouverneur gegeten. Wat zit het daar leuk! Eten was gewoon lekker, al was het wel wat prijzig voor wat je ervoor krijgt. We hadden als voorgerecht nog stokbroodjes en wat dingetjes besteld, die niet gekomen zijn, maar later wel op de bon stonden. Dat werd snel rechtgezet gelukkig.

Beste eetervaring tot nu toe: Tinto. Heerlijk aan het strand gegeten, vlees was perfect klaargemaakt. Bediening was redelijk.

- Michiel
Michiel
Lid van de club van 100

Berichtdoor Cinnamon » 23 jan 2010 04:52

Waar ligt Tinto? :)
Cinnamon
Heeft er zin in

Berichtdoor Henke » 23 jan 2010 05:31

Cinnamon schreef:Waar ligt Tinto? :)

Google is your best friend......

http://www.tinto-curacao.com/
:wink:

Routebeschrijving

Tinto Restaurant zit naast Zanzibar Beach & Restaurant op Jan Thiel Beach.

Komend vanaf Salinja rijdt u de Caracasbaaiweg helemaal af tot aan de rotonde bij Caracasbaai, hier slaat u rechtsaf.

U rijdt de heuvel op, aan het eind linksaf slaan. Deze weg rijdt u uit. De weg buigt af naar rechts, u ziet de ingang van Jan Thiel Beach dan direct links.
Henke
Vindt het hier heel leuk

Berichtdoor beer » 24 jan 2010 02:30

Eindelijk zijn wij eens bij Fishalicious neergestreken. Dankzij de dametjes een beetje vroeg en dat was maar goed ook. Zonder reserveren kom je er niet tussen, behalve als je voor de reserveringen, dus 8 uur weer weg kunt wezen. Tijdens onze maaltijd moest men ook drie gezelschappen teleurstellen....... Wij hebben heerlijk gegeten en van de goede bediening genoten. We aten haring, kibbeling, tonijn, slibtong en Noordzeetong. Nou dat was allemaal dus prima, niks op aan te merken. Het geen vis etende dametje vond de kibbeling heerlijk. De drie slibtongen voor het andere dametje waren er eigenlijk te weinig en pa had het druk om die ook nog eens rap te fileren voor deze ongeduldige gast, terwijl zijn eigen tong op het bord lag te lonken.
Het kost wat, maar het is het waard. We zullen zeker terugkomen. Dankzij de dametjes zal dat altijd vroeg zijn en dat is dan een goede remedie tegen het enige echte minpunt van de zaak, er wordt volop gerookt! En dat zijn we eigenlijk niet meer gewend, maar dat is het nadeel van binnen eten op Korsou. Dus wij willen weg zijn voordat de tent tekenen van blauw staan gaat vertonen.
beer
Forumlid Cum Laude

Berichtdoor havana » 25 jan 2010 00:32

Heb er laatst ook gegeten en dat was ook echt super. Wij hadden overigens niet gereserveerd maar kennelijk hebben we geluk gehad. Wel jammer dat we vol in de straal van de airco zaten. Gelukkig heeft mijn vriendin (die het altijd koud heeft) altijd een North Face jasje in haar auto liggen voor de Antiliaanse airco die vaak onverwachts om de hoek komt kijken.
havana
Stamgast

Berichtdoor beer » 25 jan 2010 00:52

Als wij ergens binnen gaan eten hebben de dames van mij ook altijd fleece vesten bij zich, met kapuchon :lol:
Ik snap niet waarom in dit heerlijke klimaat alles maar ijskoud gemaakt moet worden.
beer
Forumlid Cum Laude

Berichtdoor MartijnS » 25 jan 2010 15:42

Ook laatst gegeten, voor kerst, en was ook erg lekker. Ik merkte trouwens weinig van de airco daar bij Fishalicious.

Gisteren wederom bij Pampus gegeten na de eerste mindere ervaring. Dit keer was het eten heerlijk! Service is een beetje ''vreemd'' af en toe maar de manager doet erg haar best. Kortom heerlijk gegeten!
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor Natalia » 20 feb 2010 00:54

Bon noche !

ik en mijn man zijn echt restaurant liefhebbers en hebben een aantal restaurants geprobeerd !

Onze lievelings restaurants :

Sushi : cravings ! paar keer gegeten en altijd kwaliteit !

Mexicaans : Chihuahua in Rifford Village - vers !

Sjiek & Style : Le gourmet in Punda ! 5 sterren !

Vis en meer : Lekker eten, & lekker wijntje op mooie locatie : Snappers , einde Caracasbaaiweg volg de bordjes !

Veel eet plezier !
Natalia

Berichtdoor Isa » 17 maart 2010 14:16

Gisteren op aanraden van vrienden bij El Gaucho wezen eten. Had beter moeten opletten, want jullie hadden het afgeraden op het forum.
De locatie is leuk, service was ook o.k. (we waren de enige gasten, dus het kon niet anders), maar het eten was absoluut niets bijzonders voor het geld dat je betaald. Waarschijnlijk is hun doelgroep de vele toeristen die in de buurt verblijven, want het zijn echt toeristenprijzen voor een middelmatige grill.
Voorbeeld - je betaald ANG 52,- voor een normaal stukje vlees (saus moet je apart afrekenen a ANG. 5,25 per saus) met frietjes.
Rij je even door op de Caracasbaaiweg, dan kun je de lekkerste lomitu afhalen bij El Toro espress voor ANG. 17,-- met alles d'r op en d'r aan. Meer eten, meer smaak, alleen moet je het thuis opeten. Voor het verschil in prijs (we waren met z'n vijven), heb ik het er wel voor over... 8)
Good people dream things...
Outstanding people accomplish them...
Isa
Spraakwaterval

Berichtdoor MartijnS » 17 maart 2010 14:47

ANG 52.- voor een stukje vlees? Sterker nog: dan blijf ik liever thuis.
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor Angelina » 17 maart 2010 14:55

2 zondagen terug was ik met een vriendin mij Larry's...

Ik had de chicken skewer en zij de chicken teriaki.
Halverwege komt mijn vriendin er achter dat het niet gaar was. Dus ze roept iemand, die komt netjes en vroeg of ze dan wat anders wilde. Ook maar een chicken skewer dan... 3 keer raden? Weer niet gaar!
Ze hoefde niets te betalen (alleen het drinken dan) dus dat was wel netjes maar verder.... zal er niet snel teruggaan.
Angelina
Forumlid Cum Laude

Berichtdoor RonS » 17 maart 2010 17:47

El Gaucho was ons ook tegen gevallen, bediening en salade bar zijn wel ok.
Bij Larry's kom ik soms, is zeker niet mijn favoriet wat betreft de american family diner restaurants, liever Tony Roma.

Voor een goede lomito spies, moet je bij espetada zijn. Neem geen voorgerecht, alleen als je een grote eter bent.
Bediening goed. kwaliteit van het vlees zeer goed, prijs naar verhouding, maar wel een stuk goedkoper als El Gaucho.
Ligt tegenover de ingang van santa barbara (weg naar fuik), tegen de la potugesa snek aan.

Sambal behoort tot onze favorieten, zeker op dinsdag en donderdag (thaifood), op woensdag kun je tegen gereduseerde prijs schotels eten.
RonS

Berichtdoor liesbeth » 17 maart 2010 18:38

Gisteren bij de Rib's factory gegeten. ik had verwacht dat het groter (en gezelliger) zou zijn.
We hebben er lekker gegeten. Zelf had ik Muchos Nachos,(en de buuv die op visite is uit Nederland, ook) dat krijg je dus echt niet op (een beetje sla erbij zou wel lekker zijn) Ruud had de enchilada heeft er lekker in zitten eten.
De meiden hadden spare ribs en hebben bijna hun vingers erbij opgegeten!
Met zijn 5-en voor 127 naf.
liesbeth
Moderator

Berichtdoor Henke » 18 maart 2010 05:21

Angelina schreef:2 zondagen terug was ik met een vriendin mij Larry's...

Ik had de chicken skewer en zij de chicken teriaki.
Halverwege komt mijn vriendin er achter dat het niet gaar was. Dus ze roept iemand, die komt netjes en vroeg of ze dan wat anders wilde. Ook maar een chicken skewer dan... 3 keer raden? Weer niet gaar!
Ze hoefde niets te betalen (alleen het drinken dan) dus dat was wel netjes maar verder.... zal er niet snel teruggaan.

ik zou er juist WEL weer opnieuw gaan eten, voordeliger gaat bijna niet op Curacao!!
:mrgreen:
Henke
Vindt het hier heel leuk

Berichtdoor Michiel » 24 maart 2010 20:44

Cinco:

Tja.. hier ben ik snel klaar mee: Cinco is in mijn ogen geen aanrader. Gisteren daar gegeten. Voorgerecht was erg groot, wat later een geluk bij een ongeluk bleek te zijn, omdat het ene hoofdgerecht niet echt bijzonder was en het andere hoofdgerecht ronduit niet lekker.

Daarnaast is het ook nog flink aan de prijs: beide 3 drankjes, voorgerecht, hoofdgerecht, 1 gedeeld nagerecht en een kopje koffie: 175 NAF. Gelukkig had ik een waardebon gewonnen en kostte het me 54 NAF.

- Michiel
Michiel
Lid van de club van 100

Berichtdoor MartijnS » 24 maart 2010 21:22

Gister gegeten bij Sambal.
Eten erg lekker alleen de service een vrij langzaam en tamelijk ongeïnteresseerd. Jammer.
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor curacaoshopping » 31 maart 2010 21:04

Weet je misschien waar El Canario naartoe is verhuist? (ze zaten eerst aan de schottegatweg)

Groetjes.

Tim van der Putten schreef:Zit nu ff te wachten op Hato, dus hier mijn restaurant ervaringen:

Wilhelmina: daar ga ik dus never nooit niet meer naar toe. Wat een onbeschoft personeel werkt daar? Moet je eerst een half uur wachten voordat ze uberhaupt naar je toe komen, dan word je vervolgens 6 x (!!) gevraagd of je al geholpen bent, twee keer verkeerde bestelling leveren (moelijk he? Luisteren en lezen?)..daarna kun je 20 minuten wachten op je wisselgeld en als je er wat van zegt kijken ze je aan alsof... (in gedachten hoor ik dan: Beeeeeeeeh beeeeeeeeehhh!!)

Seaside Terrace (zo heet het toch?): lekker visje (red snapper) voor weinig!! Aanrader

Boathouse: goed eten (en zo ook de prijs!!)

El Canario: goed en eenvoudig eten, niets bijzonders.. je moet wel van de plastic terrasmeubilair houden... hahaha

Mambo (tijdens Najib): all-in menu bij de prijs: zeg eerlijk.... ik kook beterrrrrrrrrrr
Afbeelding
www.curacaoshopping.org
curacaoshopping
Welkom nieuw forumlid

Berichtdoor Harry » 31 maart 2010 21:49

Caracasbaaiweg tegenover de afslag naar Supermarkt Vreugdenhil.

Maar persoonlijk is het niet mijn ding, om het zo maar te zeggen......
Don't regret growing older. It's a privilege denied to many !!!
Harry
Lid van de club van 100

Berichtdoor the_one » 06 apr 2010 14:32

Volgende Restaurants,

Boathouse: Een mooi restaurant op een mooie lokatie. Ik vond het personeel erg vriendelijk, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens is en of wij nog drinken wilde bestellen. Alleen wel erg prijzig maargoed daar kies je voor. Eten was Erg lekker, ik vond het alleen net iets te weinig. Had geen voorgerecht....

Plein cafe: Ach je moet er heen gaan als je even iets wilt eten en zelf geen zin hebt om te koken maar wel goedkoop uit wil zijn. Wat een bende is het daar zeg. Personeel is onvriendelijk, je moet uren wachten op drank en op een bestelling die je graag wilt doen.

Tapenade bar(vlak bij Moon): Wel lekker gegeten, betaalde wel heel erg veel ik meen 20 piek voor 4 gamba's. Maar persooneel was wel ok.

Wine Cellar: Wat een top tent is dit zeg, hier zou ik zo vaker heen gaan! Erg lekker gegeten. Genoeg voor mij, hier had ik wel een voorgerecht genomen.
Prima personeel!

Verder eet ik regelmatig bij de Heren, erg lekker en een goede prijs.

McDonalds: Prima restaurant, helemaal niet duur. Personeel is niet vriendelijk maargoed daar is de prijs ook naar. 8)
the_one
Welkom nieuw forumlid

Berichtdoor MartijnS » 06 apr 2010 18:45

Waar is die Tapenade Bar? Vlakbij Moon weet ik nu even niets te vinden wat op een tapenade bar lijkt... (tenzij je Intermezzo bedoelt)
www.pluripamploza.com
MartijnS
Forum Hero

Berichtdoor lili » 06 apr 2010 23:13

Gisteren weer de Kleine Wereld aangedaan, en het blijft er elke keer weer lekker en gezellig eten!
lili
Spraakwaterval

Berichtdoor Tim van der Putten » 07 apr 2010 07:08

Ik heb gehoord dat Snek Lili uitstekende roti heeft!! :D :D :D
Het leven is één groot feest, je moet wel zelf de slingers ophangen!
Tim van der Putten
Stamgast

Berichtdoor dushi82 » 02 jun 2010 14:25

Vorig jaar zijn wij op Curacao geweest en zaten we op het Livingstone resort. Het restaurant daar 'Classics' is in principe niet heel goed vonden wij want er staat maar weinig op de kaart en de bediening is erg traag. Maar...toch kan ik niet wachten om er weer te eten want de antilliaanse stoba was daar echt helemaal geweldig, zo super lekker. De laatste dag van onze vakantie hadden we ons helemaal verheugd om hem nog 1 x te eten maar toen was er nog maar een portie beschikbaar:( Verder hebben we bij zanzibar gegeten, dat was wel aardig maar niet meer dan dan en vond het ook niet goedkoop. Hemingway vonden wij geweldig en dan vooral hoe je daar zit op het strand met die rieten dakjes en kaarsjes oevral, WAUW! Ook super was dat er toen wij er aten een feest werd gehouden en er een bandje was, supergezellig!De prijzen hier vallen ook erg mee en het is erg gezellig barhangen daar na het eten met hele leuke mensen achter de bar.
dushi82

Berichtdoor beer » 05 jun 2010 14:44

Landhuis Vredenberg, ofwel Primas is een mooi landhuis met een zeer prettige uitstraling.
Op vrijdagavond zijn we er geweest en dan zijn er Jazzmuzikanten die fantastisch spelen.
Het menu is dan beperkt tot een vijftal gerechten en een saladebar. Personeel is zeer goed, vriendelijk en attent. Ook de eigenaren komen kennismaken en zijn geinteresseerd, ze hebben het landhuis al 150 jaar in de familie.
Overdag eet je op het terras onder de zonneschermen en 's avonds eet je in de tuin. Die tuin is werkelijk erg mooi.
Alle andere avonden eet je van de kaart en is er een lokale Curacaose muzikant.
Kortom een aanrader, jammer dat het voor de Bandabouwers een beetje verder is.
beer
Forumlid Cum Laude

Berichtdoor Michiel » 05 jun 2010 17:56

Lekkerder Krioyo-eten dan bij Dokterstuin ben ik nog niet tegengekomen :) Heb trouwens recent eens Sopi Mondongo geproefd.. ook niet vies!
- Michiel
Michiel
Lid van de club van 100

Berichtdoor murphy » 24 jun 2010 19:36

Equus ------ Niet meer alleen op vrijdag!
Vrijdag nog steeds de "Meat on the Stick" maar dus nu ook open op donderdag avond. Het is pas een maand of 2 open.
Donderdag avond a la carte met hele goede wijn en een bediening om 'U' tegen te zeggen!!! Wel even reserveren voor het geval het er toch druk is. Toen ik er was waren we de enigen daar. (We waren met 4 personen)
Verschrikkelijk lekker met een wijntje erbij dat er goed bij past. (Verschillende wijnen voor verschillende gerechten). Heel gezellig, romantisch en relaxed. De bediening was perfect! Je wordt in de watten gelegd.

AANRADER!!!!
If you've never seen an elephant ski, then you've never been on acid.
murphy
Heeft er zin in

Berichtdoor MarcelSteenbergen » 01 jul 2010 12:35

Hallo allemaal,

Wij zijn hellaas weer terug in het klamme nederland maar hebben in onze vakantie redelijk wat restaurants bezocht hier onze ervaringen
(ik weet niet alle namen maar zal proberen zo goed mogelijk te beschrijven waar het was)

Discovery Diving (Lagun):
Een echte tegenvaller met verleden jaar vergeleken deze tent is overgenomen en er staat een nieuwe kok er word niet meer gebbq op de grote bbq in het restaurant de spare ribs waren er altijd heerlijk en zijn nu erg heet (lekker als je er van houd maar niks voor mij) de prijs is wel netjes.

Restaurant op handelskade (terras naast pondjesbrug):
Erg lekker gegeten hier heerlijke shake gedronken service prima erg beleefd en hoefden niet lang te wachten dikke 8 geef ik ze

Restaurant Playa Forti (bij de bekende rots waar je vanaf kan springen):
Bediening op ze antiliaans, ober had meer verstand van mijn camera dan ik zelf (dit kan ook aan mij liggen :lol: ) eten was wel erg lekker en presentatie ook
De prijs was ook netjes.

Jaanchies:
Na verleden jaar er zijn geweest toen het er erg rustig was en onze ervaringen er goed waren was het nu een zwaare tegenvaller.
Was er redelijk druk en met de lopende menukaart die tafeltje na tafeltje afgaat met het zelfde verhaaltje weet je al precies als hij na een 45min (ja zo lang) bij je aan de tafel komt zitten wat je wilt eten... toen hij een van de dames stuurde voor wat te drinken moesten we hier ook redelijk lang opwachten.
Het etentje heeft dus lang geduurt was gelukkig wel erg lekker maar als je na een heerlijk stukje geit na het toilet gaat waar een raampje zit en je hoort de geiten in de tuin erachter heel apart :lol: De prijs belachelijk duur.

De Gouveneur:
Prima erg lekker gegeten 1x in de tuin en 1x op het balkon service erg goed eten erg goed en de prijs netjes voor wat je krijgt.

Denny`s & mc Donalds:
Makkelijk voor de snelle hap niks meer niks minder (wel erg koud)

BBQ op LagunBlou met vrienden en familie:
Erg lekker heel gezellig voor gezellige genodigde mensen gratis eten en genoeg polar. Voor mijzelf iets duurder... wel een dikke TIEN :wink: :lol:

Groetjes
Geniet van elke dag
www.conraddesign.nl
MarcelSteenbergen
Heeft er zin in

Berichtdoor liesbeth » 01 jul 2010 13:26

He Marcel fijn dat je zo genoten hebt. Ik heb alleen de datum gemist van de BBQ en we hadden toch afgesproken om allemaal zelf wat mee te nemen :D :D :D
liesbeth
Moderator

Berichtdoor MarcelSteenbergen » 01 jul 2010 13:48

de bbq was 23 juni was ik dit vergeten te melden :?: maar probeer december weer te komen :lol:
Geniet van elke dag
www.conraddesign.nl
MarcelSteenbergen
Heeft er zin in

Berichtdoor reinierastrid » 21 jul 2010 13:02

hallo iedereen,
2 jaar geleden heb ik met mijn gezin heerlijk geluncht bij "de octopus". de volgende dag kwam storm Omar en is het restaurant in zee verdwenen...althans de heerlijke vlonder waar we zaten... Weet iemand of het inmiddels hersteld is en of we er dus weer kunnen eten?? We gaan namelijk over 3 weekjes weer genieten van al dat lekkers!!
reinierastrid
Welkom nieuw forumlid

Berichtdoor Martine72 » 30 jul 2010 19:11

Gisteren heel gezellig en lekker gegeten bij Cynthia's Cuisine in de Scheveningenstraat.
Leuk tentje, dat nog niet echt ontdekt is met lokaal eten en een leuke inrichting.

Ook eens proberen!!
www.curahousecare.com
Your House on Curaçao is our Care
Martine72
Boekt vooruitgang

Berichtdoor Otrabanda » 30 jul 2010 19:16

Ja restaurant is er weer maar andere eigenaar
Otrabanda
Heeft er zin in

Berichtdoor beer » 31 jul 2010 02:19

Net bij Ricardo's place aan de Santa Rosaweg wezen eten.
Heerlijk Surinaamse roti's! :D :D
Een aanrader. Kent Lili deze al?
beer
Forumlid Cum Laude

Berichtdoor Paulroos » 31 jul 2010 15:25

Dat is op bocasami en volgens mij heeft de eigenaar het nog niet hersteld; soms duren dingen iets langer.

reinierastrid schreef:hallo iedereen,
2 jaar geleden heb ik met mijn gezin heerlijk geluncht bij "de octopus". de volgende dag kwam storm Omar en is het restaurant in zee verdwenen...althans de heerlijke vlonder waar we zaten... Weet iemand of het inmiddels hersteld is en of we er dus weer kunnen eten?? We gaan namelijk over 3 weekjes weer genieten van al dat lekkers!!
Paulroos
Boekt vooruitgang

Berichtdoor lili » 01 aug 2010 21:53

beer schreef:Net bij Ricardo's place aan de Santa Rosaweg wezen eten.
Heerlijk Surinaamse roti's! :D :D
Een aanrader. Kent Lili deze al?

Ik ken hem wel maar nog nooit zijn rotis gegeten, Beer! Ik heb zoveel roti-leveranciers, 't Is wel genoeg, hoor!
lili
Spraakwaterval

VorigeVolgende

Keer terug naar Lekker ontspannen