havana schreef:We rekenden 525 NAF af (inclusief fooi) met z'n vieren, dus ongeveer 130 NAF pp. Dat is niet goedkoop maar we hadden ook wel een beetje uitgepakt met voor-, hoofd, meerdere flessen wijn, cocktailtje vooraf, koffie, etc, etc.
Cinnamon schreef:Waar ligt Tinto?
Angelina schreef:2 zondagen terug was ik met een vriendin mij Larry's...
Ik had de chicken skewer en zij de chicken teriaki.
Halverwege komt mijn vriendin er achter dat het niet gaar was. Dus ze roept iemand, die komt netjes en vroeg of ze dan wat anders wilde. Ook maar een chicken skewer dan... 3 keer raden? Weer niet gaar!
Ze hoefde niets te betalen (alleen het drinken dan) dus dat was wel netjes maar verder.... zal er niet snel teruggaan.
Tim van der Putten schreef:Zit nu ff te wachten op Hato, dus hier mijn restaurant ervaringen:
Wilhelmina: daar ga ik dus never nooit niet meer naar toe. Wat een onbeschoft personeel werkt daar? Moet je eerst een half uur wachten voordat ze uberhaupt naar je toe komen, dan word je vervolgens 6 x (!!) gevraagd of je al geholpen bent, twee keer verkeerde bestelling leveren (moelijk he? Luisteren en lezen?)..daarna kun je 20 minuten wachten op je wisselgeld en als je er wat van zegt kijken ze je aan alsof... (in gedachten hoor ik dan: Beeeeeeeeh beeeeeeeeehhh!!)
Seaside Terrace (zo heet het toch?): lekker visje (red snapper) voor weinig!! Aanrader
Boathouse: goed eten (en zo ook de prijs!!)
El Canario: goed en eenvoudig eten, niets bijzonders.. je moet wel van de plastic terrasmeubilair houden... hahaha
Mambo (tijdens Najib): all-in menu bij de prijs: zeg eerlijk.... ik kook beterrrrrrrrrrr

reinierastrid schreef:hallo iedereen,
2 jaar geleden heb ik met mijn gezin heerlijk geluncht bij "de octopus". de volgende dag kwam storm Omar en is het restaurant in zee verdwenen...althans de heerlijke vlonder waar we zaten... Weet iemand of het inmiddels hersteld is en of we er dus weer kunnen eten?? We gaan namelijk over 3 weekjes weer genieten van al dat lekkers!!
beer schreef:Net bij Ricardo's place aan de Santa Rosaweg wezen eten.
Heerlijk Surinaamse roti's!![]()
![]()
Een aanrader. Kent Lili deze al?
Keer terug naar Lekker ontspannen
Gebruikers op dit forum: MSN [Bot] en 1 gast