Vakantie, recreatie en genieten op Curacao. Alles over de hotels, restaurants en bezienswaardigheden.

Pastechi's

Berichtdoor ribruijn » za 14 jul 2007 01:00

Allen,

Na ondertussen 5 dagen met veel plezier op het eiland te zijn vraag ik mij af of de "echte" bewoners een adresje weten waar ik de echte Curacaose pastechi's kan krijgen. Centrum heeft ze ook wel, maar ik zoek eigenlijk iets van een bakkertje of zo (die ze dus zelf maakt).

Iemand?
Een dag niet gedoken of gevlogen is een dag niet geleefd...
ribruijn
Lid van de club van 100

Berichtdoor Miranda » za 14 jul 2007 02:30

Kan je die niet gewoon bij van die Batido karretjes halen die langs de weg staan? Of bij een snek?
Miranda
Fitness Queen

Berichtdoor lili » za 14 jul 2007 03:44

Nee. Weet je waar je lekkere pastechis haalt? Bij een mevrouw naast het buurtcentrum van Groot Kwartier. Als je de weg van het buutcentrum inrijd, rijd je als het ware tegen het centrum aan. je gaat rechts om het centrum en stop bij het tweede huiis aan je rechterkant. Die mevrouw bakt lekkere pastechies. Anders kan je ook lekkere vinden bij de snek op het parkeerterrein naast el Camu aan de overkant van RBTT rio canario naast Mangusa Super.
lili
Forum Hero

Berichtdoor Dorien » za 14 jul 2007 08:24

Ha Rien, geniet ervan en veel plezier vandaag met Jaap's beroemde knoekentoer!!
Dorien

Berichtdoor eric » za 14 jul 2007 13:10

[quote="lili"]Nee. Weet je waar je lekkere pastechis haalt? Bij een mevrouw naast het buurtcentrum van Groot Kwartier. Als je de weg van het buutcentrum inrijd, rijd je als het ware tegen het centrum aan. je gaat rechts om het centrum en stop bij het tweede huiis aan je rechterkant. Die mevrouw bakt lekkere pastechies.[quote]

dat is bij mij om de hoek! :D
eric
Stamgast

Berichtdoor eric » za 14 jul 2007 14:11

Swiebertje schreef:Is dat vlakbij dat "nieuwe" groene dak?

idd :wink:
eric
Stamgast

Berichtdoor ribruijn » wo 01 aug 2007 18:29

On-topic: ik heb de "echte" dan toch gevonden. Helaas pas op mijn een-na-laatste vakantiedag... En dat was bij een dame die ze verkocht op zondag in Otrobanda, tussen de toeristische kraampjes recht tussen de pontjesbrug en Subways. Onthouden voor volgend jaar dus!
Een dag niet gedoken of gevlogen is een dag niet geleefd...
ribruijn
Lid van de club van 100

Forum Statistieken