Black Lion schreef: Hero wil zodra hij op Curacao aankomt een "onder 4 ogen"gesprek met Wiels.
9 juni als de verkiezingen zijn en we de afloop weten zullen we hopelijk ook weten wat ons te wachten staat.
Henke schreef: ik heb toch al een behoorlijke hekel aan omhoog gevallen arrogante (hoofd)agentjes.
vanuit JOU optiek.. Er is met elkaar afgesproken dat we niet harder als 120km per uur mogen rijden, als jij dan harder wil, je eigen keuze, en dan krijg je een bekeuring moet je ook niet zeuren! Er kan niet voor elk moment van de dag of minuut een nieuwe snelheids limiet "bedacht" worden, en jij bent er elke keer zo vol van dat de bestuurders zich niet aan de regels houden...Henke schreef: maar sommige zaken kan men beter wat objectiever gaan bekijken
Black Lion schreef:Ik blijf wantrouwig tegen en over de geblondeerde anti moslim/islam jodelaar Geertje Wilders, mijn gedachten gaan steeds weer even retour "korporaalje van het oostenrijkse leger" .
Henke schreef:politiek uitspraken die in verkiezingstijd worden gezegd, dienen ook nageleefd te worden, althans zo goed mogelijk..........dat is namelijk het gedachtengoed waarop men heeft gestemd.
Henke schreef:dus als iemand mij de volgende keer weet te betrappen op een leugen, weet dan dat ik dit vanuit politiek oogpunt heb gedaan!
De inbreker alleen omdat hij inbrak komt na 2 maanden weer buiten.
Keer terug naar Speakers' Corner.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast