eeuh, Henke wat is er mis met een bruisend zelf vertrouwen? Wil jij onzekere mensen in de politiek?? Dat wordt lachen...
En over dom gesproken, ook jij noemt mensen dom:
begrijp me goed mevrouw Leeflang, ik ben geen Geert Wilders en hou me verre van dat soort domme mensen.
Ik ben geen fan van Geert, maar dom is hij zeker niet!!!
Even later weer één van jou:
die vrouw is zo dom om uberhaupt ook nog online discussie te voeren
En wat is dom? Ik had vroeger een jongen in de klas, 10 + 10 was moeilijk voor die jongen, je zou hem dom kunnen noemen. Maar hij kon wel blind een motor uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, hij had andere talenten.
Een ander topic, hier gaat het over vals beschuldigen, komt ie:
voor een valse beschuldiging kun je idd de weg van rectificatie bewandelen. wie eist, bewijst, dus wwanneer de eiser geen duidelijk bewijs (wettig en overtuigend) kan overleggen kan er ook niemand schuldig worden bevonden.
dit doet niks af a...an het feit dat iemand "verdacht" kan zijn van een onrechtmatige daad!
Als ik tegen jou en iedereen zeg dat jij de MCB hebt over vallen en 100 mensen hebt vermoord is dat een valse beschuldiging, er vanuit gaande dat jij dat nooit hebt gedaan
Maar ik maak jou wel verdacht...
Zolang ik of justitie niet met bewijzen kom ben jij onschuldig!! Daar hebben we de rechtelijk macht voor, het zou een mooie wereld worden als we mensen gaan veroordelen op verdacht makingen....
Zoals de amerikanen zeggen: Innocent until proven guilty.
Henke, beetje langer na denken voor je impulsief iets post..
GH
Eigenlijk Gerard & Anouk samen....