Ik wil Illi en ook Andy en vele anderen die ik ontmoet heb op mijn weekje Curacao ontzettend bedanken
voor de hartelijke ontvangst, het lekkere broodje
n.a.v. mijn vele vragen.
Hierdoor voel ik me heel welkom, maakt het een stuk makkelijker om de stap te nemen.
Ik kijk uit naar het broodje bakkeljauw wat me beloofd is en naar mijn emigratie naar Curacao.
Ik denk dat ik wel aangenomen wordt. Ook bij het betsuur waar ik mijn interview gehad heb
ben ik heel vriendelijk ontvangen, heb ik alle scholen gezien en ik heb ook zin om er te werken.
Ik heb zelfs met de Road service kennis gemaakt toen ik heerlijk van mijn pizza zat te genieten met Andy en Claar.
Mijn huurauto stond geparkeerd en na een harde knal bleek mijn auto gesandwiched, haha....
Maar de Road Service heeft het prima opgelost en ook bij het verhuur bedrijf werd er goed gereageerd.
Ik kan er gelukkig niks aan doen, ik zat niet eens in de auto en de tegenpartij was goed verzekerd, voelde zich natuurlijk ook rot
en kwam gewoon voor de fout uit. Dat maakt het ook allemaal makkelijker.
Dus nogmaals hartelijk dank allemaal en eind juli zullen jullie ons wel zien verschijnen op het eiland.
groeten,
Mieke